Rensar facebook

Har börjat fundera på hur mycket ointressant det egentligen finns på facebook. Det är ju inte mycket man faktiskt vill läsa av vad folk skriver förrutom om man känner personen väldigt bra. Det kanske bara är jag som är otroligt o-cool men jag umgås verkligen inte med drygt 400 pers. Dock känner jag mig så otrevlig när jag tar bort folk från facebook, hur dåligt jag än känner dom och dessutom kan det ju vara så att man vill kolla vem någon är senare om man hör något någon gång. Därför har jag kommit på att alla jag ser i det så kallade "nyhetsflödet" som jag inte har något intresse av att läsa uppdateringar från går jag in på och tar bort den lilla bocken framför "visa i nyhetsflödet" vilket betyder att jag aldrig mer behöver läsa deras uppdateringar om jag inte går in på deras facebooksida. Om jag nu fortsätter göra detta så borde jag ju rimligtvis i slutändan bara ha kvar uppdateringar från de allra närmaste. Dessutom tar det lika kort tid att ta bort uppdateringar som att ta bort vänner så winwin på det!
 
Näe nu ska jag ta och kolla igenom matten lite inför matteprovet i eftermiddag. Bläh skoltrött. Nu kom jag dessutom på att jag är i starkt behov av en ny profilbild. Min nuvarande är från februari och sen tränar jag ju knappt boxning längre dels för att jag tappat suget lite för det och sen för att jag har så mycket annat att göra som jag prioriterar före boxning.
 
Trackback