Projektarbetsdag

Kom precis till skolan och gick till NVs projektarbetsrum eftersom vi har fått hela dagen till att arbeta med våra projektarbeten och möts av en liten gul post-it lapp där det står att rummet är bokat mellan 12.15-14.00 för nationella prov. HUR kan man få boka ett rum som är tillägnat NV för att alla 3or där ska ha det till projektarbetsrum samma dag som vi fått hela dagen till att jobba med med projektarbeten? HUR är det möjligt??? Varför kunde dom inte bara bokat ett grupprum istället? Och vilken begåvad människa är det som tillåtit någon boka rummet? Jag menar visst att lärare behöver andra rum för lektioner och att dom inte håller koll på att rummet redan behövs till annat men vem är det egentligen som lånat ut det?! Ån vad trött jag blir.
 
Blir nog en ganska lång dag idag för min del. Blir nog kvar här med projektarbetet till 4 och sen ska jag hem och plugga inför några muntliga presentationer men sen när jag är färdig med det tänker jag gå och sätta mig framför brasan med en kopp te och mysa med Dezzie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback