One piece till tandläkaren

Väldigt skönt med en liten catch-up lång-helg nu. Är ju ledig ända tills på tisdag och tills dess har jag planerat att bo i min nya one piece som jag fick på köpet när leveranstiden blev för lång på Marinas och Heidies som de fick i julklapp. Den är så himla skön att jag till och med åkte till tandläkaren i den igår.

Just nu sitter jag ute i solen och njuter av våren med sällskap av Dezzie, Gilda och min nya one piece som jag endast tagit av mig vid ett tillfälle sedan igår morse. Nämligen när jag gick och la mig för den blir lite för varm när man sover. Den följde till och med med in till sandviken och tandläkaren igår morse vilket förresten var ett ganska så meningslöst besök. Hon kollade lite hur skenan satt och frågade hur det gått och sen fick jag gå igen. Jag trodde att hon skulle ta avtryck till en ny hård skena så jag blir av med det bubblande ljudet varenda gång jag biter ihop tänderna, men icke. Nej det ska jag få vänta på ända tills i juni för att den gummiaktiga ska testas ännu mer. Vaddå testas ännu mer? Jag har fått betydligt mycket mindre huvudvärk och min käke har inte knakat på en månad, vad mer än så kommer hända?? Det har blivit en stor skillnad, räcker inte det? Nej jag ska få vänta tills juni och sen vänta tills efter sommaren för att få en hård bettskena istället när jag lika gärna kunde fått den i juni och tagit avtryck nu. Vad trött jag blir.

Kommentarer
Postat av: Jump in

Den passar dig riktigt bra!

2012-05-01 @ 16:26:26
URL: http://www.i-love-one-pieces.se/monster/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback