Knappt en timme kvar

Då var det en timme kvar tills jag blir 18. Eller ja egentligen så är det ju drygt 9 timmar kvar om man ska vara exakt, men på papper så är det ju en timme kvar och eftersom det är myndighet, vilket också är ganska pappersmässigt om man säger så, så är det ju då det gäller. När jag fyller tjugo däremot så tror jag nog jag räknar mer exakt men nu är det ju faktiskt 18!
För en timme sedan så var jag kolugn men sen ringde Kjella och det var då jag blev påmind om att jag faktiskt fyller 18 år imorgon. Ganska sjukt egentligen. Jag känner mig inte som 18. Kommer ihåg för 10 år sedan när Marina fyllde 18 och hur gammal jag tyckte hon var. Och vuxen. Jag känner mig inte ett dugg vuxen kan jag säga, känns som om jag är barn fortfarande. Inte ens tonåring faktiskt. Men det är ju klart att man är ju så gammal så man beter sig som, eller nåt. Vilket betyder att jag fortfarande är kvar vid ca 10... Om ens det. Haha. Nog ganska många som håller med mig om den saken. Men det kan jag lugnt stå för, för det betyder ju också att jag har mycket roligare än alla andra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback