April, april!

Tro det eller ej men idag har jag faktiskt inte blivit lurad av någon alls! Inte för att någon har försökt, men ändå! Första gången på år. Förra året var nog den värsta 1a april jag varit med om. Inte ok att lura folk till tårar! Inte ok!

Ärligt talat har första april varit en riktigt bra dag! Har knäppt en massa kort på bland annat istappar precis vid vattnet på udden. Så jäkla coolt! Ganska kallt dock för jag stod på knäna på en sten precis vid vattenytan utan strumpor och skor för att inte blöta ner dom. Den snilleblixten, att ta av mig barfota, fick jag först efter att jag med ganska mycket möda tagit mig ut på den pyttelilla stenen ute på vattnet. Tur att jag hade pappa att hålla i för annars hade jag nog badat idag! Speciellt som jag också var tvungen till att ta mig ner på knä för att komma i rätt vinkel för att fota. Men vad gör man inte!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback