Dissikera kräftor

Dissikerade kräftor idag på biologin och jag får inte bort lukten av dom från mina händer. Spelar ingen roll hur mycket jag än skrubbar dom. Nu har det börjat gå bort men en del sitter i fortfarande. Aja kul var det att disikera iaf! Mycket roligare än daggmasken förra veckan som var 20cm lång och likblek för att den legat i vatten i typ flera månader. Den vägrade jag ta i kan jag säga. jag satte i en nål vilket jag är ganska stolt över men sen mådde jag ganska illa efter det så då fick resten ta över. Men alltså hade den varit levande hade det varit mer ok men den där påminde ju bara om typ odlingar av kroppsdelar på burk i skräckfilmer. Nej riktigt vidrigt. Då kändes en kokt kräfta mycket bättre!

En till av bilderna från udden med alla istapar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback