Favoriter

Tänk vad mycket bra barnprogram det fanns förr. Alla nya är så mycket sämre tycker jag! Tänk bara Brum, Dr. Snuggles, Mjölktandsmössen, Richard Scarrys äventyrsvärld, Smurfarna, Landet för länge sedan, My little pony, Mumin, räddningspatrullen med Piff och Puff, tecknade scooby doo, bumbibjörnarna, Luftens hjältar Nalle Puh, Krambjörnarna, och så många fler. Visst, vissa finns ju fortfarande men ofta gör dom om dom. Som till exempel Nalle Puh där dom bytt ut röstarna och skissat om dom lite. Nej inte ok. Sen har jag hört något ytterst upprörande på senaste tiden. Jag kommer inte ihåg vilken regissör det var eller vad han gjort tidigare men han var sugen på att göra en ny Bröderna Lejonhjärta. Är människan galen?! En ny Bröderna Lejonhjärta-film. Hör ni själva hur det låter?! Nej gör han eller någon annan det kommer jag bojkotta den totalt. Det finns bara en bröderna Lejonhjärta precis som det bara finns en Pippi Långstrump, eller Emil i Lönneberga. Punkt.

Här har ni i alla fall mina favoriter. Tecknade alltså. Astrid Lindgren är en klass för sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback