Te eller inte te, det är frågan

Skulle egentligen plugga men jag sov så dåligt inatt så jag somna. Praktiskt att jag tog med mig så mycket böcker hem att väskan inte gick att stänga. Nu försöker jag verkligen hålla mig vaken så jag ska sova inatt och funderar på att hitta på något kreativt. Kanske måla men är mer sugen på klippa och klistra. Blev dessutom jättesugen på att göra te så jag tror jag börjar med det. Men först kanske lite kaffe. För att pigga på mig lite. Men så hittade jag den här bilden och blev ännu mer sugen på te. Blir man pigg av te? Hm beslutsångest
Sen kom jag på att jag kanske vill ha en rosett i håret någon gång i framtiden
Innan jag somnade så skrev jag en massa i stället. Då tyckte jag det verkade som en bra ide att lägga upp det här men sen läste jag igenom det efter jag vaknat och insåg att jag lät som världens dramaqueen. Så jag lät bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback