Good morning world!

Hann inte uppdatera igår så jag tar det nu i stället. Var ut igår kväll med massa folk och hamnade hamma hos evve tillslut. Dock var jag tvungen att åka hem ganska tidigt men tack iaf alla medverkande för en riktigt rolig kväll!

Nu ska jag tagga inför att städa mitt otroligt fina golv som för tillfället är en horisontell garderob. Ikväll ska vi till valbo och äta hos Krister och Helena med några till från släkten. Surströmmingskalas. Tur att det finns annan mat också. Funderar på att kanske smaka en liten bit, men då ska det vara en ytterst liten bit. Slapp ju uppe i Nysätern men nu ska jag vara modig!

Nej ska ta och städa nu så jag får måla lite sen. Ju fortare det är färdigt desto fortare får jag börja med annat. Och dessutom får jag mer plats att måla eftersom jag hade tänkt städa skrivbordet när jag ändå håller på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback