Rolig kväll igår!

Vaknade upp hos Sofie imorse efter en jätterolig middag igår kväll. Jag och Sofie fixade maten och jag måste säga att det blev jättegott dock var vi redan mätta när alla kom eftersom vi stått och gjort småplock till förrätt. Jag menar det går ju inte att bjuda på dom fula så dom är man ju bara tvugna att äta. Och sen är man ju faktiskt tvungen att smaka på allt och så hehe. Middagen sen var superrolig. Roligt folk och charader blir aldrig fel! Tyvärr glömde jag min lilla digitalkamera hos Sofie så bilder kommer först imorgon. Tack alla medverkande för en oförglömlig kväll och ett speciellt stort tack till Sofie för allt!
I stället för bilderna från igår kommer lite som jag har knäppt idag när jag kom hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback