Hemma efter en underbar helg

Tack så mycket Heidie för en fantastiskt rolig helg. Den kunde inte ha blivit bättre! Vi får definitivt göra om det i vår
Hjärtat är från igår när vi var och kollade på Livrustkammaren. Tyckte det var så sött så jag var bara tvungen att köpa det. När jag väl skulle köpa det tror jag dock att jag kan ha fått lite smått hjärnsläpp. Måste ha blandat ihop "Hej" med "Tack så mycket" för när jag la fram det på disken så sa jag glatt "Hej så mycket!". Tänkte typ "men gud vad säger jag egentligen" och det såg det ut som om hon gjorde också för hon gav mig en väldigt konstig blick. Men samtidigt tycker jag det var lite konstigt för jag menar om man tänker efter så lät det lite ryskt och dom borde väl ha en och annan rysk turist där lite då och då. Ger hon samma blick till alla ryssar??
Nu blir det senaste avsnittet vampire diaries som kom ut i torsdags. Efter det funderar jag på att gå och lägga mig för jag är väldigt trött efter bussresan. Good night!

Kommentarer
Postat av: Heidie

Tack själv söta syster! Det var på Livrustkammaren vi var när du sa "Hej så mycket".

Puss

2011-10-30 @ 22:14:59
Postat av: bea

haha ja men justja! tänkte skriva färdigt innan jag gick och frågade vad det hette, sen glömde jag bort det. Puss!<3

2011-10-30 @ 22:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback