En annan del av Stockholm, del 2

Fortsättningen på vår mysiga prommenad
Här blev jag hyfsat rädd kan jag ju säga. Det var spökvandring i gamla stan när vi gick där och i en gränd stod den här människan med mask och bara tittade så jag tänkte att ja men varför inte ta och knäppa ett kort nu på halloween. Precis när jag zomat in och stod så stilla som möjligt kom nästa utspökad galning bakom mig som var guide för spökvandringen och skrek rakt ut. Hoppade till en aning där
Lovade honom här att jag skulle göra reklam för hans kiosk så nu gör jag det. Gå dit, han har exceptionellt god loka!
Min fina syster <3
Kontrasterna mellan gammalt och nytt syns ganska tydligt ibland. Samtidigt kan man ju fråga sig vad som egentligen är finast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback