BMC i Uppsala

Idag var hela nvnv-2an till BMC i Uppsala där vi var på en del föreläsningar och lite annat. Det var ganska kul men jag åt konstant hela dagen tror jag haha. Tänkte först ta med kameran men jag är glad nu att jag inte gjorde det eftersom vi fick labba på morgonen och inte fick ha med väskor in i salen så jag vet inte hur jag skulle gjort om jag faktiskt kommit ihåg den imorse. Inte lämnat den utanför i alla fall. Åkte kl 7 med bussen från bessemer imorse och kom tillbaka kl halv 6

Upptäckte igår att min profil på bloggen numera hoppat ner av sig själv längst ner på sidan och jag har inte den blekaste aning om hur jag ska få upp den till vänster sida om texten igen. Har liksom inte grejat med designkoderna heller så det är ju inget jag har gjort fel. Tror jag. Är sämst på html-koder känns det som. Har hänt en gång innan också typ när jag precis skaffat bloggen men då en dag hade den helt plötsligt hoppat upp på rätt ställe av sig själv igen. Får väl hoppas att den gör det den här gången också. Inget blir rätt  för tillfället känns det som. Nu ska jag i alla fall ha en riktigt skön slapp-helg som jag inte planerat in ett dugg på. Ska bara vara hemma och chilla dag ut och dag in samt skaffa tillbaka min höstkänsla. Tror Marcus kan ha skrämt den ur mig idag när han hoppade upp bakom mig och skrek.. Nu ska jag gå ner och titta på tv och måla lite kanske. Måste kolla lite på weheartit för lite inspiration först. Sen blir det idol och efter det film med familjen. Äntligen helg! Tror nästa vecka kommer bli bra. Magkänslan säger det. Det positiva är ju att den i alla fall inte kan bli sämre än den här. Tror jag ska börja scanna lite akvarellmålningar imorgon eller i övermorgon också. Och gå ut och knäppa en massa kort och bara vara. Nu ska jag krypa ner i min onepiece och göra te först och främst. Trevlig helg på er alla!

Kommentarer
Postat av: Heidie

Superfin målning!!!

2011-10-09 @ 16:25:16
Postat av: bea

Tack! :D

2011-10-09 @ 18:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback