Världens bästa farmor och farfar

Känns skönt att ha fått tillbaka min sängkompis nu. Man får en kort säng men det är det värt. Just nu känns det som om lilla Gilda är en grand danois och inte labrador, hehe. Det gick hyfsat idag på kemiprovet också. Det kändes ganska bra men man vet ju aldrig när det gäller kemi. Men nu är det gjort!

 

När jag skrivit färdigt provet kom farmor och farfar oväntat och hämtade mig på skolan. Förstod inte riktigt varför först men då var det så att dom köpt ett par jättefina örhängen till mig nu i höstmörkret. Så himla gulligt! Och jag fick ett jättesött kort också! Tack så mycket farmor och farfar! Jag blev så glad!

Det var dock jättesynd att ett av örhängena gick sönder nu när jag kom hem men vi ska åka och byta det imorgon.

 

Just nu känner jag mig helt slut i både huvud och kropp efter kemiprovet och boxning på det så nu ska jag ta och gå och lägga mig. God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback