Skam den som ger sig

Igår kväll fick jag äntligen till designen. Lite småpiff kvar bara men det fixar jag till snart. Gjorde egentligen färdig headern och så igår morse och gjorde klart allt i stilmallen och kodmallen men bloggen vägrade visa att jag gjort om allt. Alltså det var rätt koder och när jag tryckte på förhandsgranska så var allt rätt men när jag klickade på den riktiga bloggen var den gamla designen fortfarande kvar. Tänkte att den kanske bara behöver ladda lite så jag åkte till skolan. När jag kom hem från boxningen igår kväll hade den fortfarande inte ställt om sig så då tog jag och bombade den med inlägg med punkter för att jag blev lite småsur. När jag sen kollade på bloggen efter att jag tagit bort alla punkt-inlä igen så var det fixat! Yey! :D

Kom på att jag inte lagt upp den här när den blev färdig så jag gör det nu istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback