Island

Vad roligt det är att när man slår upp datorn för att gå in på facebook innan man lägger sig mötas av massa googlesidor om ketoner, aldehyder, karboxylsyror och etrar. Det är så uppiggande! Ne är så less på kemi just nu. Har varit dålig uppdatering idag på bloggen men jag har pluggat nästan ända sedan jag kom hem efter lunch. Kemiprov på onsdag och en mattelärare som helt plötsligt kommit på att det är jullov om fyra och en halv vecka och att det innebär att kursen snart är slut. Way to go!

Fick förresten hem en tidning om ridning på Island som pappa hade beställt hem åt mig igår. Island ligger helt klart på min top-3 lista för resor. Skulle vara så jäkla kul att få ta med kameran och åka dit någon gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback