Idolauditions

Sitter nu och kollar på gamla idolauditions. Riktigt kul att se Jays, Olles och Andreas från 2010. Men tänk vad konstigt det är att så många är så jäkla bra först på audition och sen ofta tappar det totalt när dom gått vidare till slutaudition. Jag menar nästan alla är ju superbra i början och sen blir det så ofta bara plattfall. Aja ikväll blir det iaf en riktig myskväll hos min kära farmor och farfar! Ska ta och packa lite saker tills dess nu tror jag
Tänkte ju gå ut och knäppa lite kort på frosten imorse eftersom det har varit för mörkt för att kunna ta några när man går upp så tidigt när det är skola. Hade varit helt perfekt eftersom det inte kommit någon snö än. Ja det hade varit helt perfekt om inte det varit för varmt inatt så att frosen nästan försvann. Nu när det äntligen är helg som jag har väntat på. Så istället för fina frostbilder nu till hösten, så blidde det en liten sommarbild istället! Får hoppas det inte kommit någon snö tills nästa helg heller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback