Skoldatorn

Ja en sak kan jag ju i alla fall konstatera. Det enda jag någonsin kommer använda min skoldator till i fortsättningen är att ha internetåtkomst på skolan samt att skriva på på vissa lektioner.  Annars kommer jag ta ut allt jag har på den och ladda över det till min andra dator så fort jag kommer hem. När jag är hemma kommer jag aldrig ens röra fanskapet om jag inte absolut måste. Jag är så sjukt trött på den fruktansvärt dåliga kvalitet skolans datorer som bla alla nv-elever i åk 2 har. Jäkla tur att man har en pappa som kan datorer och kan rädda allt man har på datorn när den plötsligt bara bestämmer sig för att fullständigt krasha. Vet inte vad jag skulle gjort annars ärligt talat. Hade ju liksom ALLT på den datorn. Alla skolarbeten, alla foton, ALLT. Tur man har fått en boxningssäck i julklapp av mamma och pappa så man kan få avreagera sig lite ;)


Håller just nu på att leka med nya linsen till kameran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback