Årets favoriter

Ja då var vi nära slutet på år 2011. Har varit ett ganska udda och speciellt år kan man säga med både upp- och nedgångar. Som så många andra hade jag tänkt att sammanfatta det gångna året med mina favoriter. Här kommer dom!

Som ganska många vet så önskade jag mig en älg i julklapp

Vilket jag också fick i ett lite mindre format ;)


Årets Naturfoton

























Årets foton från Stockholm








Årets vinter- och julfoton










Årets akvarellmålningar






Årets kollage



Ja det var alltså mitt år i bilder. Vilka är era favoriter? Jag har ganska svårt att välja måste jag säga men nu när jag tittar tillbaka på året kan jag bara konstatera att det varit jäkla roligt med många unika stunder som jag kommer komma ihåg länge. Tack för det här året och gott nytt år på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback