Pirates

Gymmade med Tessan i typ 1,5 timme. Oh jäklar vad det märks att man inte tränat på någon vecka. Och att jag inte alls är van vid att gymma. ONT. Mina höfter protesterar så mycket dom kan. Måste säga att dom är ganska duktiga på det. Dom måste ha övat i smyg.
Efter gym blev det american men först hem till tessan och hämta film. Sen siggan och kolla på första pirates-filmen. Har tappat bort min egen tror jag för jag har letat hur länge som hest efter den i någon månad men hittar den inte. Var iaf supermysigt att att se den igen, speciellt i en onepiece. Tog nämligen med den till viken
Jag säger som min kloka syster, vissa människor är rent av välskapta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback