Hustips

Som många vet är jag en stammis på Hemnet och fullkomligt älskar att kolla på vackra och udda hus. Nu på morgonen hittade jag på ett som helt och hållet är i en klass för sig. Jag har aldrig sett en rubrik som stämt in så bokstavligt som ”Sagolik sjötomt” gör på den här fastigheten. Hela huset är nämligen som plockat direkt ur Mumindalen.
 
 
Snacka om att verkligen gå all-in på insidan och bygga huset utifrån exakt de krumelurer man kan tänkas vilja ha där, för att sen tänka ”Äsh, strunt samma hur det kommer se ut när man står utanför! Det blir nog bra!”.
 
Helt underbart! Jag älskar det! Om du också gör det och till skillnad från mig har möjlighet att slänga upp 30 miljoner ur bakfickan så är det ditt på momangen!
 
Här hittar ni bostaden hos Wrede Fastighetsmäkleri
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback