Hämta energi

Enligt mig är det bästa sättet att snabbt hämta energi, att göra sig av med lite till. Därför tog jah en prommenad till blomsterträdgården här i Bergshamra och gick runt och strosade lite. Så otroligt mysigt! Rekommenderas varmt som inspirationskälla! Det börjar klia ordentligt i dom gröna fingrarna där kan jag säga. Dock är vissa saker NÅGOT dyra.. Jag hade nog inte köpt dom här till mina blomkrukor ens om jag hade råd! Och självklart, vart jag än går lyckas jag hitta på en tekopp. Men denna fick dock stå kvar och fortsätta se fin ut! Alltså titta bara vad underbart!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att du hittade dit.Visst gör blommor under.Man laddar verkli¨gen batterierna.Framför allt mentalt.Puss mitt hjärta, du är så otroligt duktig.KOM IHÅG DET:

Svar: Tack mamma <3 <3
Beatrice Vad-Schütt Klockervold

2014-03-11 @ 09:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback