Två veckors ledighet!

Igår jobbade jag min sista dag på två veckor! Jag kan ju inte påstå att det var min absolut mest effektiva arbetsdag men vi fick en del gjort i alla fall. De senaste dagarna har jag försökt vara så tidseffektiv som möjligt på mornarna och ätit frukost på jobbet samtidigt som jag jobbat och igår lyxade jag till det lite med melon, vindruvor och kiwi från Coop i Forsbacka, supergott knäckebröd och te!
 
 
Inte nog med lyx-frulle, jag och Johanna passade även på att åka till Travinn på lunchen och käka thai-buffé. Jag älskar sushi! När vi ändå var där åkte vi och tittade till Johannas nya islandshäst också. Saknar hästarna som tusan sen jag slutade rida så varje hästdos jag får är jag överlycklig för. Som ni ser på den övre bilden till höger såg vi även en väldigt vacker parkering som jag var tvungen att föreviga.
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback