Själv i fikarummet

Sitter i fikarummet på jobbet och funderar på hur i hela friden jag ska få hjälp att lyfta av locket på dem podium som kom in igår. Man måste liksom vara två och problemet är att det är produktionsstopp och därmed skogstomt på folk här. Dessutom såg allt annat jag fick in igår ut som om någon gått loss på dem i avsikt att demolera dem så mycket som möjligt (vilket inte är så konstigt när någon extremt smart människa beslutat sig för att bara slänga ner alla utställningsprodukter utan bubbelplast i en låda för att frakta dem runt halva jordklotet) så jag fruktar vad jag kommer se när jag lyfter på locken.
 
Menmen en rast är en rast och då ska man egentligen inte tänka på jobbet. Var till Bella och Johan igår efter jobbet och åt god mat och snackade skit vilket var välbehövligt! Det går för lång tid mellan att jag träffar mina fina vänner här hemifrån.. När jag kom hem tränade jag en snabbis och därefter blev det ett välbehövligt kvällsdopp innan jag kröp till kojs. Idag ska jag träffa Tessan och vi hade egentligen tänkt åka upp till brukshundsklubben med Gilda men det verkar bli så extremt varmt så vi får se vad vi hittar på. Måste säga att sommaren hittills gått extremt snabbt! Hade ju tänkt göra om en hel del på mitt rum i Sälgnäsviken men knappt hunnit halvvägs och dessutom sy en hel del och måla men just kreativa grejer har det blivit ganska dåligt med. Får allt ta och styra upp det där sen!
 
Typ såhär har jag tänkt mig på stilen i rummet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback