Lunchrast

Fick i uppgift att köpa sallad går på vägen hem så jag svängde in på Konsum i Forsbacka och på vägen ut sprang jag på en ganska rolig tidning jag aldrig sett förut. Jag kommer inte riktigt ihåg vad den hette nu men något i stil med Hantverk och pyssel. Den har säkert funnits ett bra tag, bara jag som aldrig har lagt märke till den förut men jag tyckte den såg rolig ut och den kostade bara 34 kr (till skillnad från alla andra som kostar typ 60 spänn) så den fick följa med hem. Fanns en hel del kul i den och jag tror jag allt måste sätta mig ner och pyssla lite sen någon dag! Tror bland annat att jag ska börja kika på loppisar efter en rättformad spegel som jag kan göra om till en ljusbricka till vardagsrumsbordet i Bergshamra.


Nej nu är allt lunchrasten slut och det är dags att återgå till att tjäna pengar! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback