Lidl

När vi var i Åre bjöd Arla på lunch 3 dagar i backen som bestod av två olika jättegoda soppor från kelda med någon brödbit till. Så, nu när jag kom hem var jag ju tvungen att gå och leta på dom på coop och det visade sig finnas flera olika sorter. Dock finns det inget speciellt att tugga på i soppan så man får komma på något själv att ha i. Som på beställning fick jag i veckan hem ett reklamblad av lidl med erbjudande om 1 kg grillad kykling i salladdskubsformat så idag när jag var ledig på förmiddagen tog jag bussen över till solna och gick och hsndlade på lidl där. Det blev supergott med kykling i karibisk soppa med te till! Speciellt som jag var så frussen när jag kom hem. Älskar lild! Billigt och gott, helt perfekt för studenter som mig själv!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback