Låt kreativiteten flöda

Jag har kommit på att jag saknat att vara kreativ och göra saker utan att jag sjäöv vetat om det. Dock har det inte riktigt känts som om jag haft varken tid eller inspiration nog att sätta mig ner och varken måla, rita, eller sy. Men problemet har nog egentligen varit att jag bara inte tagit mig tid att vara kreativ eftersom jag aldrig kliver ur plugg-bubblan. Inte ens när jag är hemma. Men nu ska det allt bli ändring på det! Igår lyckades jag lägga vantarna på Stoff och Stils nya vårkatalog och nu vill jag bara åka och köpa ett ton tyg och sy hur mycket som helst! Dock går inte riktigt det eftersom jag inte har någon symaskin här i Stockholm så just sy får jag allt vänta med ett tag. Men det finns ju annat kreativt att hitta på, och vad det blir idag får vi se senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback