Improvisation

Hemma igen efter 3 timmart superrolig teaterkurs! Det här var helt klart den roligaste lektionen hittills. Förut har vi mest fått göra övningar som bygger på samarbete och att man ska bli bekväm i vad man gör och associera i olika situationer men andra halvan av dagens lektion var det improvisation som stod på schemat. Jag har aldrig gjort något liknande men åh vad kul det var. Vi fick helt enkelt göra en massa improvisationsscener både helt utifrån fantasin och utifrån vissa miljöer. Nej det var så sjukt kul! Jag trodde att jag skulle tänka mycket mer på dom som satt och tittade på än vad jag gjorde. Det var precis som om dom bara försvann och så var man helt inne i den scen man höll på med. Superroligt! Ja det här är som sagt något av det bästa jag gjort någon gång!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback