Tidiga mornar och lådbilsbygge

Jag har inte riktigt vant mig vid att vara ensam på kvällarna än. Det finns så lite att göra. Däremot så är mornarna ganska härliga! Till följd av det har jag börjat gå och lägga mig vid halv tio och kliva upp senast halv sex. Det är faktiskt sjukt skönt att ha mycket tid på sig på mornarna när man ändå är lite småseg. Att yoga lite, sminka sig i lugn och ro, dricka en kopp te, sitta fem minuter och bara inte göra någonting, ja helt ok! 
 
Förra veckan hände en massa roliga grejer på KTH som jag inte berättat om. Tjejmiddag, lådbilsbygge, kårens dag, "fysikintro", studiebesök på Atlas Copco, en hel del matte inför mattetentan på fredagen och en så kallad "fotografering". Tänkte jag skulle visa vår fina lådbil som vann priset för bästa design! En hammarhaj! Priset vi fick var en termos från Scania som sponsrade hela lådbilstävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback