Full fart, bibliotek och indiska

Tiden går så fort så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Läxa hit och seminarium dit, tempot är högt på KTH. Jag blundar en sekund och så helt plötsligt har det gått en vecka sen jag bloggade sist. Just nu ligger fokuset på att klara så många seminarier som möjligt och därmed få så många bonuspoäng till tentorna som möjligt och hittills tycker jag att det har gått hyfsat. Jag tycker ändå att jag har läget under kontroll pånågot sätt.
 
Idag besökte jag KTHs bibliotek för första gången. Jag trodde att det skulle vara supermodernt och tråkigt med raka linjer och utan personlighet men nog är det rät mysigt där ändå? Litegrann av den Harry Potter-känsla jag sökte efter fanns där ändå. Tyvärr var det dock smockfullt så stanna där och plugga, som jag hade tänkt, blev inte av.
 
 
Har ni sett Indiskas front-bild på hemsidan förresten? Så sjukt mysig! Om det är någon därute som har ljuslyktor i samma stil som här i lila, guld, röd eller mörkblå(guld understruket som lite extra önskvärt), skräpandes där hemma får ni gjärna säga till! Jag tycker det är superfint att ha olika sorters ljuslyktor blandat som här, det blir så himla mysigt. Åh vad jag älskar hösten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback