Ta med hem?

Tänkte visa lite bilder på vilken ståtlig kille vi träffade för några veckor sedan här i Bergshamra. Mamma och pappa hade träffat på honom på en tidigare prommenad och berättat om hur fin han var. Det dom däremot inte berättade då var att han letade efter en ny husse eller matte eftersom hans tidigare husse gått bort och att gubben som nu hade honom i princip erbjöd att ge bort honom till mamma och pappa. Med andra ord var det en himla tur att jag inte var med den gången för då vette tusan om jag kunde ha sagt nej till att ta med mig bjässen hem. Nu hade han tydligen fått tag på ett nytt hem ute på landet där han kunde springa lös och leva livet så jag hoppas han får det bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback