Glad för sällskap

Just idag var jag lite extra glad att mamma och pappa var här i Bergshamra när grannarna nedanför började leva om som jag vet inte vad. Lägenheterna här är väldigt bra ljudisolerade men fy vad det hördes ändå. Jag tycker inte om att lyssna på folk som bråkar, speciellt när det är barn med i bilden. Nej ushush.. Jag har hört dom förut också någon kväll och hade jättesvårt att sova på grund av det men det lät som om någon av dom kommer flytta ut snart så förhoppningsvis blir det väl lugnt här igen om ett tag.
 
För att byta till trevligare saker tänkte jag visa lite foton från kvällens prommenad. Dagens favorit är nog den i motljus med lyftkranen vid vattnet som motiv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback