Tips från coachen

Om du sitter i bilen och äter en ost- och skinkmacka medan du väntar och börjar mata fåglarna som sitter på backen utanför rutan, var då noga med att titta upp innan du kaster varje ostbit. Speciellt om du hör ett brummande läte. Annars kan det sluta med att du slänger en bit ost på den nyparkerade bilen bredvid och får en rätt så häpen blick av en medelålders, flintskallig man som gissningsvis undrar varför i hela friden du sitter och slänger ost på hans bil...
 
Nu har jag också blommiga byxor! Fick dom av mamma och var lite småorolig att jag inte skulle kunna ha dom men dom satt som ett smäck! Hade någon sagt till mig för några månader sedan att jag skulle ha på mig blommiga byxor i sommar så hade jag trott dom tappet en skruv eller två men nu hänger dom där över dörren. Det är lite ful-snyggt med mönstrade byxor men ju mer jag vänjer mig med att se olika modeller av dom på olika platser, ju mer luter det mot snygg-sidan. Dessutom blir man ju så glad av dom!
Efter att jag provade byxorna idag så tog mamsen och jag en prommenad med Dezzie, Leo och Loffe. Ulrik är och fiskar och Susanne har varit i New York så vi har gått ut med dom lite under helgen. Med det tackar jag för mig och säger god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback