Har du 16 miljoner att undvara?

Justför tillfället har jag inte en sån jättestor blogglust, vilket märks rätt bra, då jag dels har en del annat att göra och sen inte gör så mycket spännande att berätta om för tillfället. Knäpper en hel del kort men dom ligger oredigerade på kameran fortfarande. En sak jag däremot tänkte visa är det här supercoola huset som ligger på hemnet just nu. För er som har 16 miljoner bara liggande nägonstans i plånboken kan jag verkligen rekommendera det här! Visst det är en hästgård och kommer med en jäkla massa fin mark vilket bara det är fantastiskt, men det är just huset som är det unika. Jag har aldrig i mitt liv sett något liknande och då är jag ändå stammis på hemnet eftersom jag älskar att kolla på hus. Näe det är bara så jäkla coolt så jag var tvungen att visa det! Jag menar kolla hallen!! Ju mer man kollar på bilderna, ju mer kär blir man.
http://www.hemnet.se/bostad/gard-7rum-frosunda-torsholma-vallentuna-kommun-hastgarden-torsholma-29-4740075
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback