En fantastiskt rolig helg

Sitter nu i sängen och ska snart ta och krypa ner under täcket efter en jätterolig helg. I fredags följde jag med Marina hem och vi började kvällen med en kall öl. Senare när Daniel, Matti och Jenny anlänt åkte vi ner på stan och åt och drack gott på brända. På lördagen var det dags för Maria och Jespers stora dag och jag hade turen att få vara med och fånga den på bild. Dagen började med att åka till frissan och fota lite, sen gick jag, Marina, Jenny och Matti till nian och köpte mors-dagspresent (eftersom det är mors-dag idag, så grattis världens bästa mamma! jag älskar dig!) och efter det blev det en fika på waynes. Sen tillbaka till frissan och fota lite till och sen hem till Marina och Daniel igen och göra iordning oss. Sen blev det bröllop med allt vad det innebär. Sammanlagt blev det över 1300 kort tagna av vilka jag kommer visa några senare när jag gått igenom alla. Det var ett jättefint bröllop och jag älskade verkligen kyrkan som var så otroligt ljus och fin.
 
När endast partyt på kvällen återstod la jag ifrån mig kameran och släppte loss med resten på dansgolvet. Våga hade så jäkla roligt! Dansade ett x antal timmar och var väl i säng först vid kl 5 imorse. Sen protesterade min vänstra vad på natten kan jag säga. Oh jäklar vilket sendrag jag fick när jag sov. Vaknade 6-7 gånger och kved för att det gjorde så jäkla ont. Sendrag kanske är det värsta man kan vakna av. Nästa gång jag dansar kommer jag då stretcha vaderna efteråt den saken är säker! ;)
 
Grattis igen Maria och Jesper och tack för att jag fick vara med på er stora dag! Den var fantastisk!
 
snodde bilden från Marinas facebook eftersom jag inte gått igenom mina egna än
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback