Det går så fort

Hej alla glada! Idag hade jag en mycket kort dag i skolan och imorgon är jag faktiskt ledig så då tänker jag stanna hemma och mysa med Dezzie/plugga. Nu på kvällen har jag och pappa invigt schackbrädet men jag tänker inte tala om vad det stod mellan oss när vi var klara(en hint är att det kanske inte gick jättebra för mig) och sen har vi hjälpts åt att packa ner loppisfynd och även andra glas i lådor. Skönt att ha en del gjort tills sen så jag slipper göra allt precis innan jag flytter i sommar.
 
På tal om sommar ska det tydligen vara sommarvärme här uppe nu. Men så kan det väl ändå inte vara?? Det blev ju vår för typ en vecka sedan! Näe nu tycker jag allt att årstiderna får ta och stanna upp litegrann för jag vill minsann ha mer vår först innan jag går någon sommar! Jag menar titta här så fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback