Soffläge

Nu är jag hemma i soffan med en kopp te och min one piece. Precis som det ska vara. Dagen gick sjukt fort egentligen. Känns som om jag nyss satte mig i bilen imorse men det är väll för att det varit full rulle hela dagen. Jag började dagen med en snabbdusch, frukost och sen sprang jag i princip runt som en yr höna och försökte få med mig allt som skulle och sista minuten-pluggade emellanåt tills jag satte mig i bilen.
 
Skoldagen började med fysikprov i 1 timme och 45 minuter, sen sprang jag in på skoltoan och sminkade mig och fixade håret, sen lunch och pusta lite, sen skynda mig och göra ett experiment på fysik breddningen på den lilla tiden jag hade på mig, hämtas av mamma och åka till siggan och byta om, käka en kaka och till sist till sandbacka park för en fotografering för sandvik. För en gångs skull stld jag framför kameran och inte bakom den. Lite ovant men det var kul! Heidie jobbar ju på Sandvik som någon slags kommunikation mellan företaget och högskolorna och då skulle det vara fem studenter från högskolan i Gävle med på en fotografering för sandviks hemsida. En kunde inte så då fick jag hoppa in istället och det var riktigt kul!
 
Nu är det dock ganska skönt att bara få sitta och mysa ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback