Snickrar till en ny design

Som ni kanske ser så håller jag på att ändra lite i designen här på bloggen. Tänkte att den inte skulle vara så mörk och trist längre utan jag ville ha något som piggar upp. Och vad piggar upp mer än babyrosa och babyblått med vita prickar liksom? ;)
 
Köpte ett skal till min lilla pärla igår när jag och Isabelle var till Gävle. Fick dock reda på av mamma att systeryster Marina hade ett likadant när jag kom hem. Tyckte väll att det var lite bekant. Typiskt. Men jaja det var det klart snyggaste dom hade på Teknikmagasinet i alla fall och visst är det fint! (sorry Marina men du får leva med att jag härmar dig litegrann, det var omedvetet, puss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback