Inte så kaxig

Idag har jag varit hos tandläkaren. Där och hos doktorn skulle jag säga är de två ställen där man inte är speciellt kaxig. 
Måste bara säga att jag ibland blir förvånad över hur bra bilder det kan bli med min mobilkamera. Den
här tyckte jag blev extremt bra! Och nej jag drog inte upp mobilen och började fotografera hejvildt när
tandhygienisten, som det så fint heter, fortfarande var i rummet. Hon gick ut i några minuter och då
hade jag lite tråkigt.
 
I övrigt har det inte hänt så jättemycket idag förutom. Har suttit och läst fototidningar, som jag fått av systeryster Heidie, hela kvällen. Tack så jättemycket! Dom var, och är fortfarande eftersom jag inte är klar med dom än, superbra! Gillar verkligen tidningarna Foto. Om det är brist på inspiration kan jag rekommendera att knalla bort till närmaste affär och köpa en sån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback