Lite om allt och inget

Förutom att dammsuga och städa har jag dessutom klippt gräset idag så jag känner mig rätt duktig! När jag var klar bestämde jag mig för att ta ett dopp i sjön och precis när jag kommit ner i vattnet kom dagens väntade spöregn. Det hade nästan rätt räckt att bara stå på torra land och ändå bli lika blöt som jag blev av att bada. Men jag måste säga att det är rätt mysigt att bada i spöregn ändå. Det är något visst med det. Eller så kanske det bara är jag som är knasig.
Jag har förresten kokat korv för första gången i mitt liv idag! Anledningen till detta är att jag aldrig tidigare tyckt om kokt korv men nuså!
 
På lördag ska jag fota lite mingel på siggan men innan dess funderar jag på att ta en sväng till Valbo och handla lite tyg. Skulle vilja ha något fodral till min grodan och jag funderar på om jag inte ska ta och sy ett själv. Sen funderar jag också att sy några örngott och dom har så söta blommiga tyger på Panduro nu! Känner jag mig själv rätt lär jag inte komma därifrån tomhänt i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback