Rensar som en tok

Har rensat så mycket i helgen så jag tror öronen står rakt ut snart! Puh, det är jobbigt att flytta. Men nu är ena garderoben tom på grejer i alla fall och den andra är inte i närheten lika full med grejer. Men lite roligt har det varit ändå när jag hittat på massa gamla saker från när jag var liten. Jag kommer aldrig förstå hur man ska kunna slänga gamla leksaker. Jag kan det då inte i alla fall! Min stora kista med gosidjur kommer få följa med till Stockholm och inte ett enda av dom kommer slängas så länge jag lever!
Igår kväll tog jag en paus i rensandet och gick ut på udden med mamma, pappa och Dezzie i kvällssolen med tre glas vin. Helt underbart att ligga där och kolla på sjön med ett glas rosé i handen!
 
 
Underbart var det även utan rosé tyckte Dezzie
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för en mysig kväll. Puss mitt hjärta

Svar: Tack själv. Puss!
Beatrice Vad-Schütt Klockervold

2013-07-08 @ 10:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback