Hemma!

Eller ja hem-hemma. Stockholm blir ju också hem sen men än så länge bor jag här. I lilla Sälgnäsviken.Det tog 4 timmar att åka hem idag vilket är rätt mycket men vi stannade några gånger på lite affärer och för fika. Åter igen, synd att jag inte hade kameran med mig. Fast jag måste ändå säga att det är behändigt att bara ta ett kort och ladda upp den från den kamera man tog den med utan att behöva krångla och lägga in den på datorn först.
Ni som sett skräckfilmen Corn kommer förstå mig när jag säger att den här synen var lite småläskig. Bara väntade på att kråkorna skulle flyga in i rutan och att det skulle hoppa fram en fågelskrämma...Ush ush. Men nu ska jag ta och sova. Dumt att börja prata om Corn då känner jag. Jaja. God natt då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback