Hej lägenheten

Idag var det andra gången jag sa hej till lägenheten och första gången jag själv läste upp den med min nyckel. Den var faktiskt större än jag kom ihåg att den var!(om ni undrar vad som ligger på golvet så är det Dezzies bädd)
 
Första lilla lasset med grejer som vi passade på att ta med nu när vi ändå skulle ner och få nyckeln bestod av köksgrejer och lite andra nödvändigheter. Mina tekoppar har nu fått ett eget skåp!
 
Sen fick jag en ny kärlek idag också som bestod av en bastant säkerhetsdörr. Jag kom faktiskt inte ihåg den sen visningen men jag blev överlycklig när jag såg den. Den kommer användas flitigt med tanke på min förmåga att oroa mig och noja kan jag säga.
När vi packat upp klart tog vi en prommenad i skogen runt knuten och sen var vi redo för avfärd hem mot lilla Sälgnäsviken igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback