Sköna söndag

Nu sitter jag inne och är väldigt nöjd med mig själv efter att ha ägnat en ganska stor del av kvällen till att göra färdigt engelskatalet om en epok som ska vara 10 minuter långt. Kanske en av dom tråkigaste upgifterna jag fått hittills. Jaja nu är jag klar i alla fall. Och i tid dessutom till skillnad från, vad det verkar som, 95% av resten av klassen är. Mycket skönt! Nu ska jag bara läsa lite körkortsteori innan jag går och lägger mig. Lika bra att ta lite varje dag för det här med att plöja igenom det verkar inte funka så bra.
 
På eftermiddagen var vi ut på en skön prommenad med Gilda. Har varit en riktigt skön söndag måste jag säga och imorgon är jag ledig. Först om en vecka börjar vårterminen så denna vecka har vi samma schema som innan julen och då hade jag bara en lektion på måndagar nämligen biologi men eftersom vi avslutat den kursen så är jag ledig! Följer dock med in till Sandviken ändå med hundarna men det är ganska skönt att få en till dag slappandes på siggan med vovvarna och lite plugg.
 
Här är lite bilder från dagens promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback