Otroligt dålig på att blogga

Jag har varit otroligt dålig på att blogga på sistone men det ska bli ändring på det nu. Jag har märkt att Sims tar all kreativitet jag brukar ha så nu ska jag ta och sluta spela för ett tag och i stället göra som jag brukar och agera ut all kreativitet genom bloggen och målning. Just nu snurrar det i huvudet om framtid, skola, ekonomi och allt som hör till och jag har nu bestämt mig för att börja hamstra som en galning på momangen. Och sommarjobba ska jag också göra har jag kommit på och som den kontrollfreek jag är så har jag allt nedsrkivet på papper och hädanefter ska jag bara köpa saker som jag ska ha senare. Förrutom en sak som jag ska köpa senare men det har jag redan sparat ihop till.
Ja som sagt det snurrar men det är väll egentligen lika bra att jag börjar hamstra redan nu och är jättesnål mot mig själv så det blir bra sen när jag flyttar! Dessutom kan jag konstatera att jag börjat se fram emot sommaren och studentlivet. Det är så underbart att ha en plan och kontroll över framtiden, annars börjar jag bara noja och skrämma upp mig! Nu ska jag krypa till kojs, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback