Hem ljuva hem <3

Jag tror aldrig jag har njutit så här mycket av att vara hemma någon gång! Just därför tror jag tror det är nyttigt för mig att få bo på en annan plats ett tag och komma hem på helgerna. Man uppskattar liksom det och dom man har hemma på ett nytt sätt. När bussen åkte in i Sandviken igår tyckte jag till och med att den lilla staden var riktigr vacker för första gången i mitt liv. Att sen åka dom extra 1, 5 milen till Sälgnäsviken och få se den spegelblanka sjön, en glad dobermannflicka och vårt fina hus är obeskrivligt. Det här är verkligen den bästa platsen på jorden.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hääääääääääääääärligt UNDDERVART att ha dig hemma. Puss mitt hjärta.

Svar: PUSS!
Beatrice Vad-Schütt Klockervold

2013-08-24 @ 16:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback