Hallå i sommarhettan!

Nu ska jag göra som jag lovade igår och visa lite bilder från veckans Stockholmsvistelse!
 
När vi började leta lägenhet i Stockholm trodde jag att jag nog skulle känna mig ganska malplacerad i en lägenhet mitt inne i stan. Men efter att ha börjat upptäcka Bergshamra inser jag att jag hade helt fel. Jag menar jag trodde då aldrig att jag skulle bo på 4 minurers gångväg från den här krabaten.
 
Eller dom här
 
Eller så nära natur i över huvud taget
 
Och visst det är inte samma sak som lilla Sälgnäsviken med 14 året-runt-boende. Men det är helt perfekt på sitt eget sätt.
 
I området med den röda ringen bor jag!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, visst känns det som vi lyckats riktigt bra med vår lägenhet. Kan inte bli bättre.Trodde aldrig att Stockholm hade så mycke fin natur.Nu får vi njuta av Bergshamra och dess omgivning.

2013-08-03 @ 15:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback