En nervös dag

Nu sitter jag i lägenheten och håller nästan på att somna efter all spänning dagen bjudit på. Klockan kvart i två lämnade pappa av mig vid stadshuset där det var en miljard folk på innergården och en kvart senare satt jag längst ut på en av stolsraderna i stadshuset. Sen stod tal och en massa musik på schemat. När alla pratat/sjungit/dansat/spelat färdigt var det bara till att gå ut och försöka hitta på maskinsektionens skyltar, vilket inte var det enklaste eftersom dom hade allihopa bak och fram. Efter att ha blivit guidad till rätt grupp började marschen till KTH och kårhuset nymble som erbjöd grillning och pub. Stannade där i två timmar och sen var jag rätt nöjd och trött. Så nu sitter jag här och funderar seriöst på att gå och lägga mig. Otroligt vad trött man blir av att gå och vara nervös en hel dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback