Ett litet isflak

Bara ett litet knappt synligt isflak fanns kvar på sjön långt, långt ute när jag och Heidie kom hem igår. Det känns nästan lite konstigt att sjön helt plötsligt består av vatten efter att ha varit täckt med is i ca 5 månader. Vintern blev lång men desto mer uppskattar man våren nu
 
Imorgon är jag ledig och kommer följa med Dezzie till veretinären för akupunktur. Ska fråga Dezzies sjukgymnast lite om ir-behandlingar(infrarött ljus) tänkte jag. Jag såg nämligen en reklam om en ir-platta som skulle vara smärtlingrande och hjälpa mot bland annat artros som våran lilla tjej har. Har sökt en hel del om det idag och det finns ingen vetenskaplig bevisning på att det funkar men tydligen brukar man använda sig av ir-behandlingar på hästar så hundar borde väl ändå också funka tycker jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback