Övertaggad

Typiskt mig att bli övetaggad på saker och ting. Igår var jag superglad över att det snart är höst och nyss hittade jag på massa julbilder så nu längtar jag som bara den efter julen. Sen har jag kommit på att jag vill göra om i mitt rum, samtidigt som jag först och främst borde städa mitt rum. Sen har jag också kommit på att jag skulle vilja lägga ner lite mer enegri på att fixa en riktigt bra frukost varje morgon så att det blir en roligare start på dagen efter att ha ätit frukost med Heidie igår och sett hur hon fixade och donade med persikor och nötter och annat. Sen skulle jag vilja börja skissa mer och köpa speciella skisspennor från derwent i färg men samtidigt börja måla på Heidies och Linneas tavlor. Sen borde jag kanske lägga ner lite krut på skolan och se till så jag ligger före i det mesta så att jag kan chilla sen. Dessutom blev jag otroligt baksugen imorse när jag åt frukost och kollade på nyhetsmorgon och dom höll på att baka där. Och nu i stället för att göra någon av alla dom här sakerna jag vill göra sitter jag och slösar bort en massa tid och skriver ner det i en enda jättelång text här på bloggen. Dagarna borde vara dubbelt så långa helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback